Main menu

Pages

L'OREAL MEN EXPERT Giveaway: αποτελέσματα διαγωνισμού

Οι νικήτριες του διαγωνισμού για τα σετ της σειράς L'Oreal Men Expert είναι

ΕΛΕΝΗ (για τον Υδροχόο της - συγχαρητήρια αυτό θα πεί soulmates)
Andy Mast (για τον Παρθένο της - είμαι και εγώ Παρθένος και καταλαβαίνω τί θες να πείς ΑΛΛΆ mazeltof η ώρα η καλή)
ELENA (για τον Τοξότη της - ω μα τί ωραίο ταξιδιάρικο ζώδιο...)

Λέιντιζ, κερδίζετε τα εξής - (ανοίχτε σαμπάνιες, ανοίχτε Fanta!)

1χHYDRA ENERGETIC AFΤΕR SHAVE

1χHYDRA ENERGETIC ΕΝΥΔΑΤIKH ΚΡΕΜΑ

1χ HYDRA ENERGETIC GEL ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου για να μου δώσετε τα στοιχεία σας-τα ιμέιλ σας, τα οποία θα προωθήσω ΜΌΝΟ στην L'Oreal. Η εταιρεία θα στείλει τα δώρα σας κατευθείαν.

Εννοείτε ότι πρόβλημα - ερώτηση έχετε, επικοινωνείτε μαζί μου στο ladydbeauty(at)hotmail.com

Θα την βρούμε την άκρη και περιμένω τις εντυπώσεις σας για τα προιόντα.






Σχόλια