Main menu

Pages

Τί δεν κάναμε πριν που κάνουμε τώρα

Καλη χρονιά σε όλες πρώτα απο όλα.

Χαρούμενο το 1992!!

Τον τελευταίο χρόνο δεν βγαίνω απο το σπίτι μου χωρίς να κάνω δυο πολύ 90ς κινήσεις

1. να κάνω το περίγραμμα των φρυδιών με ένα αγαπημένο μολύβι (staple, πια) το νούμερο 08 της Seventeen Cosmetics (almond). Είναι κάτι που δεν έκανα ποτέ στο παρελθόν και δεν ξέρω γιατί αυτή τη στιγμή νοιώθω την ανάγκη να τονίσω τόσο πολύ τα φρύδια μου. Και βλέπω και τις άλλες που το κάνουν (παίρνω θάρρος) και τονίζουν το φρύδι ΑΛΛΆ μου αφήνουν δήθεν τάχα μου το μάτι άβαφτο και έτσι με ένα κραγιόν έντονο ματ, το αποτέλεσμα φαίνεται πολύ μοντέρνο (και μ αρέσει παναθεμά το)! Και αναρωτιέμαι γιατί όλο αυτό το καμ μπακ με τα φρύδια (πάντα είχα παχιά φρύδια έτσι και αλλιώς έκανα επί χρόνια eye brow threading σε μια Ινδή, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί το scouse brow έχει γίνει ξανά της μόδας). Σημ¨scouse brow=see below


from here, aunaturalrumbi.blogspot.com

2. να κάνω περίγραμμα χειλιών. Είχα ένα μολύβι για τα χείλια ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ (radiant professional in hazelnut). Είχε δηλαδή τον ατέλειωτο μέχρι τον προηγούμενο χρόνο το τέλειωσα και πήρα και το Soar απο τα Mac, έτσι γιατί είναι πολύ της μόδας. Πέρα απο το πρακτικό του θέματος (δηλαδή αν γεμίσετε τα χείλια σας με λάινερ και απο πάνω βάλετε κραγιόν, το χρώμα κρατάει ΠΟΛΎ ΩΡΑ), δεν καταλαβαίνω την αναγκαιότητα της τάσης αυτής. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί και εγώ τώρα πια πριν βγω πάντα κάνω περίγραμμα, το οποίο το σβήνω για να μην φαίνεται τελείως τραγικό, αλλά οκ πείτε μου, εδώ ΚΑΑΑΑΙΙΙ χρόνια, ήταν ποτέ της μόδας το lip liner? ΟΧΙ. Έλεος τί άλλο θα δούμε ....επιφυλλάσομαι....

Σχόλια